Jeśli macie Państwo konto w naszym serwisie, prosimy o zalogowanie się.




pytania i odpowiedzi

W razie pytań bądź trudności przy złożeniu e-Zamówienia, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta


Pytania i odpowiedzi

  • Mam już konto w serwisie. Jak złożyć nowe zamówienie?

    Jeżeli posiadają już Państwo konto w naszym serwisie, oznacza to, że w ubiegłym sezonie złożyli Państwo e-zamówienie za pośrednictwem strony internetowej. Aby ponownie złożyć zamówienie na nowy rok szkolny, należy zalogować się w serwisie podając swój adres e-email (login) oraz hasło. Jest to konieczne dla poprawnego złożenia nowego zamówienia, gdyż wprowadzone w ubiegłym sezonie dane o Państwa adresie mailowym i telefonie komórkowym są przechowywane w naszym systemie i nie mogą być ponownie użyte jako dane nowego użytkownika.
    W przypadku, gdy nie pamiętają Państwo hasła – wystarczy kliknąć na pole „Nie pamiętam hasła”, a nowe hasło zostanie wygenerowane i przesłane na Państwa adres mailowy. Po zalogowaniu się tym hasłem, w każdej chwili mogą Państwo ustanowić własne hasło.
    Jeżeli nie pamiętają Państwo loginu, tj. adresu mailowego, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  • Nie pamiętam swojego loginu.

    Jeżeli nie pamiętają Państwo adresu mailowego podanego przy rejestracji w naszym serwisie, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  • Czym różni się e-Zamówienie od zamówienia tradycyjnego?

    e-Zamówienie to wygodny i prosty sposób na wybór publikacji do kl. 1, 2, 3, a jego niewątpliwą zaletą jest czas. Mogą Państwo złożyć zamówienie bez pieczątek, papieru, długopisów i drukowania. W szkole lub w domu – jak Państwo wolą. Wystarczy dostęp do komputera i internetu.

  • Dlaczego należy podać adres e-mail i numer telefonu?

    W trosce o bezpieczne i poprawne przeprowadzenie procesu weryfikacji e-Zamówienia, prosimy o podanie adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego. Adres e-mail jest jednocześnie Państwa loginem służącym do późniejszego logowania się na konto w naszym serwisie. Ponadto służy on do komunikacji z Państwem – np. do przesłania linku aktywującego przy składaniu e-Zamówienia.
    Z kolei numer telefonu komórkowego wykorzystywany jest do przekazywania Państwu niezbędnego kodu liczbowego SMS, który umożliwia potwierdzenie zamówienia i rozpoczęcie jego realizacji. Dzięki temu nikt niepowołany nie będzie mógł złożyć zamówienia w Państwa imieniu.
    Uwaga! Nie będziemy nadużywać Państwa numeru telefonu. Wiadomości SMS wysyłane przez nas nie wiążą się z żadnymi opłatami, a otrzymywany tą drogą kod wpisują Państwo później na stronie serwisu e-Zamówienia.

  • Nie otrzymałam/em wiadomości SMS z kodem. W jaki sposób mogę potwierdzić e-Zamówienie?

    Prosimy upewnić się, czy podali Państwo poprawny numer telefonu. Jeśli numer jest poprawny, a wciąż nie otrzymali Państwo wiadomości SMS, może wiązać się to z obciążeniem operatora sieci komórkowej lub innymi przyczynami technicznymi. Prosimy wówczas poczekać i po kilku minutach skorzystać z opcji „Wyślij ponownie SMS”. Jeśli problem się powtarza, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę zalogować się na platformę e-Zamówień.

    Prosimy sprawdzić, czy w trakcie logowania wprowadzają Państwo poprawnie swój adres e-mail i/lub hasło dostępu, które utworzyli Państwo samodzielnie podczas składania e-Zamówienia. Należy zwrócić uwagę m.in. na wielkość liter. Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, prosimy skorzystać z funkcji „Nie pamiętam hasła” – po wpisaniu adresu e-mail, otrzymają Państwo na ten adres nowe hasło. Jeśli problem się powtarza, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  • Nie widzę wybranej przeze mnie publikacji, a jedynie – dane placówki.

    Aby przejrzeć zamówione publikacje, po zalogowaniu się prosimy kliknąć w zakładkę „szczegóły zamówienia” znajdującą się pod zakładką „status zamówienia” – znajdą tam Państwo spis zamówionych przez siebie publikacji.

  • Nie mogę znaleźć w wyszukiwarce placówki, dla której chce złożyć zamówienie

    Dokładamy starań, aby lista placówek była kompletna i stale ją aktualizujemy. Jeśli jednak mimo to nie ma na niej Państwa placówki, prosimy o zgłoszenie tej informacji do Działu Obsługi Klienta.

  • Nie pamiętam hasła.

    Prosimy skorzystać z funkcji „Przypomnienie hasła” – po wpisaniu poprawnego adresu e-mail, otrzymają Państwo na niego automatycznie wygenerowane nowe hasło do swojego konta. W trosce o bezpieczeństwo dostępu, po zalogowaniu się do serwisu zalecamy zmianę hasła na własne – w tym celu prosimy przejść do zakładki „moje dane” i wprowadzić nowe hasło. Prosimy nie udostępniać nikomu danych dostępowych do swojego konta.

  • Jak zmienić hasło?

    Aby zmienić hasło, niezbędne jest zalogowanie się do serwisu e-Zamówienia. Następnie w zakładce „moje dane” należy wpisać swoje nowe hasło i kliknąć przycisk „Zapisz”. Dzięki temu hasło zostanie zapisane i będzie można go użyć przy kolejnym logowaniu się.

  • Czy mogę zobaczyć szczegóły zamówienia przed jego potwierdzeniem kodem SMS?

    Składając e-Deklarację, w kroku „Podgląd zamówienia”, widoczne są szczegóły wybranych wcześniej publikacji wraz z ich nazwą, ilością oraz wartością netto i brutto. Także później, po aktywacji konta, w kroku „Potwierdzenie zamówienia” – można rozwinąć szczegóły zamówienia.

  • Jak zmienić zamawiane publikacje lub ich ilość, gdy w „Podglądzie zamówienia” są błędy?

    Zanim zamówienie zostanie potwierdzone kodem SMS, poprzez klikanie na przycisk „Poprzedni krok”, mogą Państwo powrócić do etapu edytowania zamówienia i skorygować jego szczegóły.

  • Co w przypadku, gdy adres dostawy ma być inny, niż wynika to z danych wybranej placówki?

    W przypadku, gdy adres dostawy nie odpowiada faktycznemu miejscu dostarczenia zamówienia, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta i telefoniczne złożenie zamówienia.

  • Płatnikiem faktury za dotowane publikacje nie będzie placówka oświatowa. Jak zmienić dane do faktury?

    Jeśli w danych na fakturze ma się znaleźć inna instytucja niż wybrana przez Państwa w trakcie składania zamówienia placówka oświatowa, prosimy o dokończenie składania zamówienia w naszym serwisie, a następnie kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu przekazania danych do faktury.

  • Jak ustalić na jakim etapie realizacji jest moje e-Zamówienie?

    W trosce o jakość obsługi, każdorazowo jesteście Państwo informowani o postępie w składaniu i realizacji zamówienia. Na podany przez Państwa adres mailowy trafiają wiadomości o potwierdzeniu e-Zamówienia kodem SMS – warunek konieczny do rozpoczęcia jego realizacji, później potwierdzenie z działu Obsługi Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji, na koniec o nadaniu przesyłki na wskazany adres dostawy z możliwością śledzenia jej dostawy.

  • Jak złożyć zamówienie na Radę Rodziców?

    W przypadku, gdy Zamawiającym publikacje do przedszkoli jest Rada Rodziców, a nie dyrektor placówki czy upoważniony przez niego nauczyciel czy inna osoba, zamówienie może zostać złożone przez Radę Rodziców działającą przy danej placówce: telefonicznie w dziale DOK lub u naszego Konsultanta. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży, Radzie Rodziców zamawiającej publikacje nie przysługuje wysyłka dodatkowych materiałów metodyczno-dydaktycznych.

Edukacja wczesnoszkolna

  • Kiedy dostanę fakturę na zamawiane przeze mnie publikacje?

    Zgodnie z Ogólnymi warunkami sprzedaży, faktury dostarczane będą Państwu łącznie z transzami wysyłek – osobna faktura na zamówione materiały ćwiczeniowe i faktura na podręczniki do nauki języka obcego. W każdej z faktur podana będzie nazwa, ilość i wartość zamawianych publikacji. Terminy wysyłek – w zależności od daty złożenia zamówienia – określają Ogólne warunki sprzedaży, dostępne w serwisie po zalogowaniu się. Natomiast rozliczenie płatności przez placówki względem wydawcy za zamówione zestawy dotowane powinno nastąpić do 31.12.2016. przelewem na podane na fakturze konto bankowe.

  • Jak złożyć zamówienie na materiały ćwiczeniowe do kl. 1, 2, 3, gdy wybrane są różne ćwiczenia do nauki języka obcego?

    Składając zamówienie na materiały do klasy 1 (krok „Wybór materiałów”), należy podzielić liczbę zamawianych publikacji ze względu na rodzaj materiałów ćwiczeniowych do języka obcego, a następnie wprowadzić osobne zamówienia poprzez przycisk „dodaj kolejny zestaw materiałów do klasy 1”. Należy pamiętać, że liczba zamawianych materiałów ćwiczeniowych do klasy 1 oraz ćwiczeń do nauki języka obcego musi być jednakowa. Podobnie w przypadku kl. 2 i 3.

  • Jak szybko zostanie zrealizowane e-Zamówienie?

    Zaraz po potwierdzeniu zamówienia kodem SMS na stronie serwisu, otrzymujecie Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia oraz informacje o rozpoczęciu procesu jego weryfikacji. O pozytywnej weryfikacji oraz wysyłce zamówienia jesteście Państwo informowani mailowo na podany w serwisie adres e-mail.
    Zgodnie z zapisami Ogólnych warunków sprzedaży (z zastrzeżeniem punktu 5.3), zamówienie otrzymane przez Wydawcę:

  • Moje e-Zamówienie zostało już zrealizowane, jednak zamówione materiały są niepoprawne. Co zrobić?

    Jeżeli złożone e-Zamówienie zostało już wysłane (jest w drodze do placówki), a z Państwa punktu widzenia jest błędne (zamówionych zostało za dużo lub za mało materiałów, niewłaściwe tytuły publikacji itd.), Zamawiający może: